به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی یوسف بیدخوری امروز اول فرودین ۹۸ با اعلام این خبر گفت: از ابتدای آغاز فعالیت های ستاد اجرایی خدمات سفر استان در نوروز ۹۸ پیگیری ها در خصوص بررسی و پاسخگویی به شکایات واصله به سامانه ملی رسیدگی به شکایات ۰۹۶۲۹ بصورت شبانه روزی پیگیری می شود. وی ادامه داد: از ابتدای اسفند تا کنون ۵ شکایت از هتل ها و مراکز اقامتی واصل شد که با اعزام حضوری بازرس در محل و پیگیری شکایات و اخذ رضایت زائران اقدام شد.
بیدخوری گفت: وجوه اضافه دریافتی از شهروندان به آن ها بازگردانده شد.