معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت خراسان رضوی ادامه داد: در این مدت تعداد ۵۱ تاکسی به علت تخلفات گرانفروشی و استفاده نکردن از تاکسیمتر به تعزیرات حکومتی معرفی شدهاند و همچنین به صورت مشترک با بازرسان سازمان تاکسیرانی مشهد تعداد ۸ تاکسی به علت تکرار و اسرار به انجام تخلف به پارکینگ هدایت شده اند.
او افزود: سازمان تاکسیرانی مشهد یکی از اعضای فعال کمیته نظارت و بازرسی خدمات سفر مشهد است و تعداد ۸ مرکز ثابت و همچنین مراکز سیار خودرویی و موتوری برای دریافت و رسیدگی به شکایات ویژه تاکسی در سطح شهر مشهد ایجاد کرده است.
بیاتی قلهزو تصریح کرد: در این مدت تعداد ۶۴ گزارش مردمی از مجاوران و زائران دریافت شده و از ابتدای طرح نظارتی تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ تعداد ۵۹۷۱ مورد اعمال قانون به علت عدم رعایت نرخ مصوب، استفاده نکردن از تاکسیمتر، امتناع از حمل مسافر، کم کاری و غیبت، رعایت نکردن شئونات اخلاقی و اجتماعی و غیره برای تاکسی های متخلف برابر ضوابط و مقررات سازمان تاکسیرانی اقدام کرده است.
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت خراسان رضوی گفت: در مجموع ۹۱ تاکسی به پارکینگ منتقل شده که در ۸ مورد به صورت مشترک با بازرسان اداره کل صمت خراسان بوده است.
او یادآور شد: شهروندان و زائران در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه تاکسی، به سامانه ۱۳۷ شهرداری مشهد و یا از طریق تلفن ۱۲۴ اطلاع رسانی کرده تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.
انتهای پیام/