اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی
استان خراسان رضوی
اخبار یکشنبه 10 آذر 1398 ساعت 13:33

کیفیت خدمات به زائران و گردشگران در مشهد افزایش می یابد

در نشست مشترک مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی و مدیرکل فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد بر افزایش کیفیت خدمات به زائران امام رضا(ع) تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، ابوالفضل مکرمی فر امروز یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸در نشست مشترک با مدیرکل فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد اظهار کرد: « مشهد به واسطه وجود بارگاه امام هشتم(ع) و ظرفیت های فرهنگی، هنری و گردشگری سالیانه میزبان میلیون ها زائر و گردشگر داخلی و خارجی است.»
او افزود: « کیفیت خدمات به زائران از مبدا تا مبدا باید افزایش یابد و خدماتی که در مشهد مقدس به زائران ارائه می شود بایستی با سایر نقاط کشور متفاوت باشد.»
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با اشاره به اینکه روزانه بیش از ۲۵۰ پرواز در مشهد انجام می شود، تصریح کرد: «در راستای جذب زائر و گردشگر خارجی، پرواز باکو - مشهد حیدرآباد - مشهد و همچنین مشهد به دوشنبه و‌پیشکک به زودی برقرار خواهد شد.»
او افزود:« تشکل های گردشگری خراسان رضوی آماده همکاری در زمینه جذب گردشگر، افزایش پروازهای داخلی و خارجی، ساماندهی گردشگران سلامت و افزایش خدمت رسانی به زائران و گردشگران است.»
هم‌چنین محمود امانی بنی مدیرکل فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در این نشست به افزایش  خدمات رفاهی، زیباسازی و تسهیل سفر برای زائران تاکید کرد و ادامه داد: « برنامه ریزی برای ایجاد ترمینال خارجی مناسب برای پذیرایی از گردشگران و زائران خارجی و ایجاد باند سوم فرودگاه مشهد در دستور کار است.»
گفتنی است: در این نشست تعدادی از مدیران تشکل های گردشگری خراسان رضوی حضور داشتند.
 

منبع:   تعداد بازدید : 46 نوشته شده توسط: کاربر روابط عمومی علینژاد

کلمات کلیدی: 


بازگشت چاپ خبر

گزارش تصویری
آدرس سازمان : مشهد - بلوار شهید صادقی بین صادقی 23 و 25 - اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان رضوی
تلفن تماس : 37263310 - 051 دورنگار : 37258553 - 051