به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی ابوالفضل مکرمی فر در بازدید بازرسان ستاد صیانت از حقوق شهروندی استانداری خراسان رضوی با بیان این مطلب افزود: میز خدمت در اداره کل مستقر شده و برنامه ریزی ها برای پاسخگویی به ارباب رجوع به گونه ای انجام شده است که در آینده نیاز به مراجعه به اداره کل نباشد.
وی به برگزاری 25 دوره آموزشی ویژه تاسیسات گردشگری در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: یک دوره از این دوره های برگزار شده مربوط به حقوق شهروندی بوده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی تصریح کرد: هم چنین دوره های آموزشی – توجیهی برای مدیران ستادی و شهرستانی و دوره آموزشی ویژه کارکنان برگزار شده است.
وی افزود: تشکیل کارگروه ارزیابی عملکرد و پیگیری امور در قالب گروهی مشترک، اجرای بازرسی و نظارت ستادی مستمر از ادارات شهرستان ها و اطلاع رسانی گسترده از فعالیت ها و اهتمام ویژه در آگاهی بخشی به عموم در قالب تهیه ویدئو کلیپ، تیزر و پادکست، ساماندهی و تسریع فرآیند رسیدگی به شکایت ها، اصلاح فرآیندهای کاری و خدمت رسانی برای جلب حداکثری رضایت ارباب رجوع و حذف فرآیندهای زائد از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای حقوق شهروندی بوده است.
مکرمی فر اظهار کرد: پراکندگی ساختمان های اداره کل باعث سرگردانی مردم شده بود که در گام نخست بخش هایی از اداره کل در ساختمانی نزدیک اداره کل مستقر شد و درگام بعدی ساختمانی در محل ایستگاه قطارشهری صدف احداث خواهد شد که هم اکنون در مرحله آغاز پروژه است.